چچ

معرفی ابزارهای برتر تعاملات سازمانی در حوزه منابع انسانی که می تواند به تقویت دورکاری کمک کند

تعاملات و شفافیت دو جزء اصلی محیط های کاری مدرن امروزی هستند. با استفاده از قدرت ابزارهای تعاملی مناسب، سازمان ها می توانند بهره وری و کارایی خود را بهبود بخشند. با توجه به سناریوی فعلی که در آن هر سازمان بزرگ یا کوچکی برای ایجاد شرایط دورکاری تحت فشار هستند، ضروری است که آنها از بهترین ابزارهای تعاملات سازمانی در حوزه منابع انسانی استفاده کنند تا تیم خود را در همان شرایط حفظ کنند.ما در این مقاله چند ابزار برتر را معرفی می کنیم.

معرفی ابزارهای برتر تعاملات سازمانی در حوزه منابع انسانی که می تواند به تقویت دورکاری کمک کند

اگر می خواهی سریع به مقصد برسی تنها برو، ولی اگر می خواهی با موفقیت به مقصد برسی با دوستانت برو."

صحت این نقل قول، در سازمان‌ها به اثبات می رسد، به‌ویژه امروزه که دورکاری به سرعت در حال تبدیل شدن به یک هنجار جدید است. چه شما بخشی از یک تیم دورکاری یا یک تیم داخلی باشید، تعاملات تیمی، ارتباطات و شفافیت از اهمیت بالایی برخوردار است. صرف نظر از بخش های یک شرکت، کارمندان قرار است از نزدیک با هم مرتبط شوند تا بتوانند به عنوان یک تیم برای دستیابی به اهداف شرکت کار کنند.

تعاملات و شفافیت دو جزء اصلی محیط های کاری مدرن امروزی هستند. با استفاده از قدرت ابزارهای تعاملی مناسب، سازمان ها می توانند بهره وری و کارایی خود را بهبود بخشند. با توجه به سناریوی فعلی که در آن هر سازمان بزرگ یا کوچکی برای ایجاد شرایط دورکاری تحت فشار هستند، ضروری است که آنها از بهترین ابزارهای تعاملات منابع انسانی استفاده کنند تا تیم خود را در همان شرایط حفظ کنند.

اگر جستجو کنید، فهرست بی‌پایانی از ابزارها و فناوری‌های تعاملات منابع انسانی وجود دارد که نه تنها تیم‌ها را زیر چتر فرهنگ سازمانی نگه می‌دارند، بلکه ثابت کرده‌اند که دورکاری و سطح تعاملات سازمانی را تقویت کرده‌اند. اجازه دهید نگاهی به چند مورد بیاندازیم:

1) Monday.com

monday.com

Monday چندین بار به عنوان بهترین ابزار تعاملات منابع انسانی برای تیم های راه دور انتخاب شده است.این ابزار منابع انسانی به دلیل رابط کاربری شهودی و بصری دلپذیر آن مورد علاقه و قدردانی است . اگر می خواهید زمان کمتری را برای کارهای اداری تکراری صرف کنید، Monday مفید است. این ابزار قابل پیکربندی است و شما می توانید با توجه به نیازهای تیم خود، آن را تنظیم کنید.


2) Slack

slackیکی از بهترین نکاتی که در مورد Slack وجود دارد این است که هم نسخه دسکتاپ و هم نسخه موبایل دارد. این ابزار به تیم ها اجازه می دهد تا به صورت فردی یا تیمی با هم در ارتباط باشند. اسلک، زمانی که همه دورکار هستند، نیاز به ارتباطات حضوری تیم‌ها را کاهش می‌دهد و پیام‌ها را در بخش‌های مختلف و ذینفعان بسیار راحت شفاف‌سازی می‌کند. با Slack، ایجاد گروه های گفتگو برای رویدادها، جلسات یا پروژه ها و وظایف خاص، به راحتی انجام می شود، و برای تعاملات کلی بهتر می توان آن را به راحتی با Google Docs یا Dropbox یکپارچه کرد .


3) Go To Meeting

gotomeeting

Go To Meeting یکی از محبوب ترین ابزارهای منابع انسانی برای ویدئو کنفرانس است. این ابزار به کسب و کارها اجازه می دهد تا با تیم ها، شرکای خارجی و داخلی، مشتریان و خریداران در زمان واقعی ارتباط برقرار کنند. از اشتراک گذاری صفحه پشتیبانی می کند و می تواند ابزار خوبی برای مدیریت تیم های توزیع شده بین المللی باشد.


4) Flock

flock

Flock طیف وسیعی از ویژگی های ارتباطی جامع را ارائه می دهد و جایگزین خوبی برای کسانی است که Slack ندارند . مزیت خوب این ابزار این است که با افزایش تعداد اتصالات تماس یا جلسه کند نمی شود. زمان بارگذاری آن کوتاه‌ است و شرکت‌کنندگان می‌توانند در طول مکالمه به هر چیزی از آدرس‌های اینترنتی، فایل‌ها و پوشه‌ها دسترسی داشته باشند.


5) Go Brief

go briefهمانطور که از نام آن پیداست، Go Brief یکی دیگر از ابزارهای تعاملات سازمانی است که بهره وری را افزایش می دهد و به اعضای تیم اجازه می دهد وظایف خود را اولویت بندی کرده و حواس پرتی را به حداقل برسانند. در طول سال‌های 2018 و 2019، Go Brief در لیست برنامه های مورد علاقه شرکت اپل قرار گرفت.


6) Chanty

chanty

ابزارهای تعاملات سازمانی با هدف کمک به شما در ارتباط با هم تیمی‌هایتان صرف نظر از مسافت تولید شده اند. Chanty یک ابزار فوق العاده مبتنی بر چت با ویژگی های مشترک آسان است. این نرم افزار با کمک ویژگی های ارتباطی شفاف و در دسترس روابط سالم را تقویت می کند.


7) Google Docs

google docs

در حالی که ما در مورد ابزارهای تعاملات سازمانی آنلاین صحبت می کنیم، چگونه می توانیم برنامه به شدت پر طرفدار Google Docs را نادیده بگیریم. Google Docs جدید نیست ، به عنوان یکی از بهترین ابزارهای مستندسازی آنلاین در بازار رتبه بندی می شود. با استفاده از Google Docs به راحتی فایل های کسب و کار خود را ایجاد، ذخیره و به اشتراک بگذارید.


8) Office Online

office online

وقتی می خواهید اسناد خود را همزمان با اعضای تیم خود، پاراگراف به پاراگراف ویرایش کنید، Office Online ابزاری است که به سراغ آن می روید. فرقی نمی کند که تیم شما در اتاق کناری باشد یا در اتاقی در یک گوشه از دنیا، Office Online در هر صورت برای شما مفید خواهد بود.


9) Asana

asanaآسانا یک ابزار تعاملات سازمانی عالی است که به سازماندهی و تقسیم وظایف بین اعضای تیم کمک می کند، ضرب الاجل تعیین می کند و به مدیران اجازه می دهد تا یک مرور کلی از یک پروژه خاص داشته باشند و شاهد پیشرفت آن باشند. با کمک آسانا، می توانید وظایفی را به صورت جداگانه به اعضای تیم خود محول کنید و آنها را در مورد پیشرفت های مهم پروژه راهنمایی کنید.


10) Trello

trelloبا در دست داشتن Trello، یک داشبورد با کارت هایی در حال چشمک زدن برای نمایش پروژه های مختلف و وظایف دارید. روی کارت پروژه کلیک کنید و فعالیت های در حال انجام، اعضایی که پروژه به آنها واگذار شده است و سایر جزئیات لازم را مشاهده کنید. یک ابزار ساده و کارآمد برای برنامه ریزی کارها.


11) Colatform

colatform

کولتفرم یک ابزار فوق العاده مشابه اسلک است که امکاناتی نظیر چت، کانال ها و گروه های خصوصی و عمومی، پیام های گروهی، جلسات راه دور، تماس های صوتی و ویدئویی چند نفره، تقویم سازمانی و تایم شیت را ذیل چتر سازمان، در اختیار شما قرار می دهد. حالا که دورکاری یک اولویت شده است، کولتفرم به مدیریت تعاملات سازمانی کمک می کند. کولتفرم یک سرویس ابری تعاملات سازمانی ایرانی است.


در سال های قبل این ابزارهای تعاملات منابع انسانی اغلب توسط محل کارهای مدرن استفاده می شدند. اما امروزه تبدیل به یک ابزار کارآمد و شناخته شده برای همه کسب و کارهایی که کارکنان دانش محور دارند تبدیل شده است. اگر دورکاری جزئی از برنامه سازمان شما است، این ابزارهای ارتباطات منابع انسانی برای همسو نگه داشتن تیم و گردآوردن آنها زیر چتر سازمان بسیار مفید هستند. نوع ابزار تعاملات منابع انسانی که برای سازمان شما مناسب است، ابتدا به ویژگی های برتر آن و نیاز شما و سپس به بودجه شما خلاصه می شود.

مترجم: نسرین اسکندریان
اجازه انتشار: قید نشده
نوع: تالیف
آدرس کوتاه شده: